Košík je prázdný
05
bře

Bitcoinová platební brána nově i pro Shopify

Máme skvělou zprávu pro všechny e-shopaře, kteří chtějí rozšířit možnosti plateb pro své zákazníky! Naše bitcoinová platební brána je nyní plně kompatibilní s platformou Shopify. To znamená, že můžete snadno přijímat platby v Bitcoinech (BTC) a přitom si zachovat jednoduchost a pohodlí, které Shopify nabízí. Proč přijímat Bitcoin na Shopify? Oslovíte nové zákazníky – Kryptoměny jsou na…
22
úno

Zmizelo menu a hlavička v Joomle 5.2.4. po aktualizaci

Problém s šablonami po aktualizaci na Joomla! V5.2.4 a dočasné řešení Po aktualizaci na Joomla! V5.2.4 mnoho uživatelů hlásí problémy se šablonami využívajícími framework Helix, zejména zmizení hlavičky a menu. Tento problém pravděpodobně souvisí se změnami v aktualizaci Joomla!, které mohly ovlivnit způsob ukládání a zobrazování nastavení šablony. Naštěstí existuje dočasné řešení, které pomůže obnovit funkčnost hlavičky…
10
pro

Veselé Vánoce a šťastný nový rok 2025

Vážení klienti a přátelé,dovolte nám, abychom Vám poděkovali za Vaši přízeň a důvěru v roce 2024. Tento rok byl rokem velkých změn – jak ve světě kolem nás, tak i u nás ve firmě. Přinesl nám nové výzvy, ale také spoustu inspirace a příležitostí k růstu.Díky Vám jsme mohli společně čelit těmto změnám a pokračovat v naší…
03
zář

Oprava repozitářů v CentOS 7: Přechod na Vault repozitáře po ukončení oficiální podpory

S ukončením oficiální podpory CentOS 7 v červnu 2024 přestaly fungovat standardní repozitáře, jako je baseOS, updates a extras, které se dříve používaly pro instalaci a aktualizaci balíčků. To znamená, že běžné aktualizační příkazy jako yum update nebo yum install nyní nemusí fungovat správně. Pro uživatele, kteří stále používají CentOS 7, je však k dispozici řešení v…
24
čec

Google mění plány a neukončí podporu cookies třetích stran v prohlížeči Chrome

Google mění plány a neukončí podporu cookies třetích stran v prohlížeči Chrome, jak bylo původně plánováno. Místo toho se rozhodl pro nový přístup, který uživatelům poskytne větší kontrolu nad jejich soukromím při procházení internetu. Toto rozhodnutí představuje významnou změnu v přístupu Google k ochraně soukromí a přináší úlevu mnoha subjektům v reklamním průmyslu, které se připravovaly na…